DarkBatman - Bermulanya Sebuah Transformasi

Adegan Seks Ustazah dengan Warden Terlampau

Agak terkejut apabila mendapat gosip panas daripada dahlia tentang  video seks aksi terlampau seorang pendidik yang sepatutnya menjadi icon anak muda tetapi sebaliknya yang berlaku lagi Рlagi Hari Guru baru saja berlalu.

Bukan sekadar gambar tetapi video 3gp adegan seks terbabit dirakam oleh pasangan ustazah tersebut bila dah buat baru menyesal pun tak guna yang mempunyai empat siri kini kalah paris hilton tersebar meluas. kantoi! Siapa yang malu sekarang?

Lagi menyedihkan, perbuatan terkutuk pasangan ustazah dan warden terbabit dilakukan di bilik asrama pelajar. Nauzubillah!! ”Inilah yang dikatakan kerana nila setitik habis susu sebelanga”

Berita dipetik daripada kosmo

KUALA LUMPUR – Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan ‘pelakon’ yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Tentang Penulis

Fulltime Blogger

» Lihat semua kiriman yang dibuat oleh

« Artikel Sebelum Ini

96 Komen Telah Pun Ditulis Setakat Ini

  • wa mcm pernah tgk klip nih. Ader 3,4 shot jugak, tmpt berlainan. Kalau tak silap awek tuh mcm OKU, bisu camtuh. Laki tuh plak amek kesempatan, memvideokan segala. Tak sure if lelaki tuh suami si bisu nih..huhu..memandai jer suatkabar nak buat hot! yg buruk nama ustazah la plak..huhu

  • agak2 kalo malaysia buat program realiti utk mereka2 yg nak jd artis mcm ni mesti ramai kan?nak buat mcm mana,manusia sekarang hanya memandang kepada realiti bukan yg hakiki

  • pe ke sengett nyerr ustazah tuh..hahahaha

  • Nice post….

    [...] Nicely explained, despite this article is far from brand spanking new. I are in agreement with the majority of your individual specifics, only advice we would share is to take in a few more related pcitures. Thanks a lot. [...]…

  • mencemarkan maruah ustazah yang membawa imej islam!!!

  • Wonderful goods from you, man. Adegan seks ustazah dan warden terlampau | Darkbatman I have understand your stuff previous to and you are just too excellent. I really like what you’ve acquired here, certainly like what you are saying and the way in which you say it. You make it entertaining and you still take care of to keep it sensible. I cant wait to read far more from you. This is really a great Adegan seks ustazah dan warden terlampau | Darkbatman informations.

  • Appala ygkorang marah sangat ngan ustazah ni….nampak mcm lelaki tu tak bersalAH PLAK….ingatla….kalau lelaki tu tak minta takkan usatzah tu nak beri….lelaki adalh pemimpin dan wanita adalah yag dipimpin…dan salah wanita tersebut ialah kerana salah mencari pemimpin…