DarkBatman - Bermulanya Sebuah Transformasi

Bila Tarikh Hari Raya Aidilfitri 2011? 30 atau 31 Ogos?

 

Salam semuaa..

Masih tertanya – tanya bila tarikh hari raya aidilfitri 2011. Mungkin 30 atau mungkin jugak 31hb? Tapi sebenarnya saya tak kisah sangat kalau hari raya tahun ini jatuh pada hari selasa atau rabu. Cuti raya macam pendek sangat jadi mood nak beraya memang takde sangat.

Sepatutnya tahun ini kita sambut hari raya bersama dengan hari merdeka tapi Hari Kemerdekaan ditunda pulak pada 16 september. Kehkehkeh!

Apapun, sama – samalah kita tunggu pengumuman hari raya aidilfitri nanti bersama – sama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Tentang Penulis

Fulltime Blogger

» Lihat semua kiriman yang dibuat oleh

« Artikel Sebelum Ini

2 Komen Telah Pun Ditulis Setakat Ini

  • memang tak tunggu keputusan kat tv/radio tu..tengok sendiri je anak bulan. orang2 kampung kat muar, batu pahat, pontian tengok anak bulan tak guna teleskop pun hehehe..

  • selamat hari raya.. maaf zahir batin :-)