DarkBatman - Bermulanya Sebuah Transformasi

Cinta Kirana Episod 1

Cinta Kirana lakonan nia ramadhani sememangnya mantap. Tak berkelip mata saya setiap kali melihat lakonannya yang kini melakonkan watak sebagai gadis miskin dan hanya mempunyai seorang nenek.

Cinta kirana baru ditayangkan di astro ria mulai 11 ogos 2010 dan hari ini, apabila saya cuba mencari semula soundtrack cinta kirana nampaknya semuanya telah di delete. Kenapa yer? Sebenarnya lagu tema cinta kirana ini agak best dan mungkin lagi menarik daripada benci bilang cinta. hehe!

Kisah Cinta Kirana bermula apabila Rama dan Sita terpisah, kemudian bertemu semula disebabkan kemalangan. Mereka berdua bersetuju untuk menjodohkan Kirana dan Galang, Sita mahu Kirana dapat hidup yang lebih sempurna dengan Galang. Apabila mereka berdua sudah mula jatuh cinta..

Galang dan Rama telah ditimpa kemalangan, Rama meninggal dan Galang tidak dijumpai.  Kirana terpaksa meneruskan hidup dan dia bertemu pula dengan seorang penerbit dan pengarah bernama Evandra yang benci pada perempuan. Evandra berubah menyintai Kirana tetapi cinta Kirana hanya pada Galang.

Suatu hari Galang muncul dengan nama Mischa, kembar Galang. Dia meyamar kerana tidak sampai hati meninggalkan perempuan yg bernama Renata yang menyelamatkan dia dalam kemalangan. Galang dalam dilema dan tersepit antara kerana cinta pada Kirana dan Renata yang jahat. hehe! Untuk episod satu cinta kirana, anda boleh menonton di youtube.

Tengok Cinta Kirana Episod 1

Cinta Kirana part 2,
Cinta Kirana part 3

Cinta Kirana part 4
Cinta Kirana part 5
Cinta Kirana Episod 2

Sinopsis Cinta Kirana utk episod1

Kirana adalah gadis berusia 18 tahun yang tinggal dengan neneknya, Sita. Suatu hari ketika Kirana sedang menghantarkan suratkhabar pada pelanggannya, Kirana terlanggar kereta seorang pemuda bernama Galang. Galang mentertawakan Kirana, dan Kirana yang tengah marah terus menampar Galang.

Galang kesal tentang kejadian tu, dia pulang dan menceritakan pada datuknya  ,Rama. Rama hanya tersenyum dan menegur kebiasaan Galang yang gopoh dan cuai. Datuknya memaksa Galang menggunakan khidmat pemandu utk menghantar Galang.

Keesokannya, Galang yang terpaksa pergi menemui Riana- kekasihnya seorang pelakon – menyuruh pemandu untuk memandu dengan laju kerana dia tak mahu terlambat. Kerana tidak berhati-hati, pemandu Galang melanggar Sita, nenek Kirana yang sedang melintas.
Galang yang terburu-buru menyuruh pemandunya menghantarkan Sita ke klinik, sementara ia menemui Riana.

Kirana sgt marah kerana kejadian yang menimpa neneknya. Kirana mendatangi rumah datuk Galang, dan menceritakan hal yang terjadi. Rama dan Kirana pergi menemui Sita dan rupa-rupanya Rama dan Sita dulu adalah sepasang kekasih yang terpisah.

Rama yang menyukai Kirana berniat menjodohkan Kirana dengan Galang. Rama berjanji pada Sita untuk menyatukan kedua cucu mereka itu.

Sementara itu Riana diminta oleh Sandra, ibunya, untuk cepat-cepat  merasmikan hubungannya dengan Galang. Riana meminta Galang untuk segera membawa dia  bertemu dgn datuk dan nenek Galang, kalau tidak ia akan memutuskan hubungan. Galang pun setuju dgn permintaan Riana dan mahu memperisterikan Riana.

Pelakon Cinta Kirana
Nia Ramadhani sebagai Kirana
Randy Pangalila sebagai Galang
Kiky Farell sebagai Baim
Marwa Tsania sebagai Riana

Episode 1 – 1
Episode 1 – 2
Episode 1 – 3
Episode 1 – 4
Episode 1 – 5

Episode 2 – 1
Episode 2 – 2
Episode 2 – 3

Episode 3 – 1
Episode 3 – 2
Episode 3 – 3

Episode 4 – 1
Episode 4 – 2
Episode 4 – 3
Episode 4 – 4

Episode 5 – 1
Episode 5 – 2
Episode 5 – 3
Episode 5 – 4
Episode 5 – 5

Episode 6 – 1
Episode 6 – 2
Episode 6 – 3
Episode 6 – 4
Episode 6 – 5

Episode 7 – 1
Episode 7 – 2
Episode 7 – 3
Episode 7 – 4
Episode 7 – 5

Episode 8 – 1
Episode 8 – 2
Episode 8 – 3
Episode 8 – 4

Episode 9 – 1
Episode 9 – 2
Episode 9 – 3

Episode 10 – 1
Episode 10 – 2
Episode 10 – 3
Episode 10 – 4
Episode 10 – 5


Episode 11 – 1
Episode 11 – 2
Episode 11 – 3
Episode 11 – 4
Episode 11 – 5
Episode 11 – 6

Episode 12 – 1
Episode 12 – 2
Episode 12 – 3
Episode 12 – 4
Episode 12 – 5

Episode 13 – 1
Episode 13 – 2
Episode 13 – 3
Episode 13 – 4
Episode 13 – 5

Sambungan Kisah Cinta Kirana Episode 14 Part 1

Sambungan Kisah Cinta Kirana Episode 14 Part 2

Sambungan Kisah Cinta Kirana Episode 14 Part 3

Sambungan Kisah Cinta Kirana Episode 14 Part 4

Sambungan Kisah Cinta Kirana Episode 14 Part 5

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 15 Part 1

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 15 Part 2

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 15 Part 3

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 15 Part 4

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 16 Part 1

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 16 Part 2

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 16 Part 3

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 16 Part 4

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 17 Part 1

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 17 Part 2

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 17 Part 3

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 17 Part 4

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 17 Part 5

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 18 Part 1

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 18 Part 2

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 18 Part 3

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 18 Part 4

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 19 Part 1

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 19 Part 2

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 19 Part 3

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 19 Part 4

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 19 Part 5

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 19 Part 6

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 20 Part 1

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 20 Part 2

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 20 Part 3

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 20 Part 4

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 20 Part 5

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 21 Part 1

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 21 Part 2

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 21 Part 3a
Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 21 Part 3b

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 22 Part 1

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 22 Part 2

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 22 Part 3

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 23 Part 1

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 23 Part 2

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 23 Part 3

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 23 Part 4

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 24 Part 1

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 24 Part 2

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 24 Part 3

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 25 Part 1

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 25 Part 2

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 25 Part 3

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 25 Part 4

Sambungan kisah Cinta Kirana Episode 25 Part 5


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Tentang Penulis

Fulltime Blogger

» Lihat semua kiriman yang dibuat oleh

« Artikel Sebelum Ini

9 Komen Telah Pun Ditulis Setakat Ini

  • i like this story!!

  • saya suka sangat tengok cerita yang mengesakan tentang cinta yang sejati
    ……………………………..

    • kau suka tengok cerita cinta kirana

    • yupzzzzzzzz!!!!!!!!! kalo x tengok sehari mesti frust nyer

  • hak..hakk… bini aku nak tengok tp aku tak reti nak bukakkkkkkkkkk

  • I LOVE SINETRON CINTA KIRANA

  • memang cerita nie best sbb ade plkn yg hbt2

  • sape x ske citer ni mmang rgilh.sape mnt nia ramadhni?kalo sdi bls

  • sape ade kat sini