DarkBatman - Bermulanya Sebuah Transformasi

Lirik Lagu Cinta Kirana mp3 download

Bagi mereka yang mencari lirik lagu cinta kirana, kat sini saya share kan sebabnya saya pun agak suka dengar lagu yang slow sentimental macam ini. hehe! Memang syok layan wa cakap lu! ahaha.

Lirik Lagu Cinta Kirana- Kau Milikku

 

 

DOWNLOAD MP3 – Dia Milikku Yovie Nuno

Lirik Lagu Dia Milikku (Yovie & Nuno)

semula ku tak tahu
engkau juga kan ingin memilikinya
bukankah ku lebih dulu
bila engkau temanku
sebaiknya tak mengganggu

reff:
dia untukku, bukan untukmu
dia milikku, bukan milikmu
pergilah kamu, jangan kau ganggu
biarkan aku mendekatinya

kamu tak akan mungkin mendapatkannya
karena dia berikan aku pertanda juga
janganlah kamu banyak bermimpi, oooh

dia untuk aku

bukankah belum pasti
kamu juga kan jadi dengan dirinya
dia yang menentukan
apa yang ’kan terjadi
tak usah mengaturku

reff2:
dia untukku, bukan untukmu
dia milikku, bukan milikmu
lihatlah nanti, lihatlah saja
biarkan aku mendekatinya

kamu tak akan mungkin mendapatkannya
karena dia berikan aku pertanda juga
janganlah kamu banyak bermimpi, oooh
kusarankan engkau mundur saja, ooo

repeat reff
repeat reff2

dia untuk aku
bukan, dia untuk aku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Tentang Penulis

Fulltime Blogger

» Lihat semua kiriman yang dibuat oleh

« Artikel Sebelum Ini

14 Komen Telah Pun Ditulis Setakat Ini

  • best lh

  • bestnya lagu ni

  • mandus……………………… jalami…………………………

    • saya tidak kenal kau pun.

  • kamu semua mau tau si veron suka si cooh@ayam………………..tapi
    si ayam tidak suka si veron …………………….
    telampau betul si veron ….tiada orang suka dia ………………..
    dia yang suka……………aneh………….

  • tapi kalau si cooh suka sama si veron macam mana ……………………………..

  • sebenarnya saya suka si felicia………………saya dari kelas
    6cemerlang

  • saya boleh menonton Cinta kirana.

  • ura: sye skew tngk cinta kirana…. =D…..

  • best sgt lagu cinta kirana(dia milikku)

  • sye sangat suka galang n lagu nii

  • hai,pa kbr.

    • kamu buat ape

  • bestlah lagu ni