DarkBatman - Bermulanya Sebuah Transformasi

Video Adegan Lucah Ariel Peterpan dan Luna Maya Tersebar

Semalam saya terbaca entri blogger tentang video lucah Ariel Peterpan dengan Luna Maya sekali dengan download video seks diaorang. Perghhh dasyat betul. Bikin havoc satu dunia hiburan. heh! Sehingga kini, ariel masih membisu dan tidak tampil untuk memberi penjelasan kepada umum.

Sumber: Mstar

BEKAS vokalis Peterpan, Ariel (gambar) masih berlum tampil membuat sebarang kenyataan berhubung klip video lucah miripnya yang tersebar. Malah menurut sumber, dia juga masih belum berbincang hal tersebut bersama ahli kumpulannya yang lain.

Sejumlah wartawan hiburan Indonesia cuba mendapatkan teman lelaki kepada Luna Maya ini selepas mendapat maklumat bahawa mereka berada di studio untuk merakamkan album terbaru tapi tidak berhasil.

Salah seorang ahli kumpulannya, Reza memberitahu bahawa mereka masih belum mendapat sebarang maklumat tentang perkara tersebut.

“Saya tidak mahu memberi sebarang komen tentang perkara tersebut kerana saya dan ahli kumpulan yang lain masih belum membincangkan hal ini dengan Ariel sendiri.

“Lagi pula perkara itu tidak mengganggu kehidupan peribadi anggota kumpulan mereka yang lain. Kita santai sahaja, Areil sudah biasa diterpa dengan berita-berita panas seperti itu,” jelasnya seperti dipetik Detik.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Tentang Penulis

Fulltime Blogger

» Lihat semua kiriman yang dibuat oleh

« Artikel Sebelum Ini

30 Komen Telah Pun Ditulis Setakat Ini

  • oh man!!!!!!!!! *sigh*

    • happy go lucky

  • wah
    Luna Maya lawa plak

  • copy k!!~ kalo xbg ak amek gak!! hahahha~~
    .-= nanajoe´s last blog ..Keputusan Separuh Akhir Mentor Musim Ke- 4 Kumpulan A =-.

  • [...] tempat. sejauh mana kebenarannya kita belum dapat pastikan. entry ini adalah sumbangan ikhlas dari sahabat baik nana. nana ada link video ni, kamu nak? hehehe~~ tak boleh!! [...]

  • oh ariel.. hilang da minat kat ariel dengan tibe-tibe.. urghh !!!
    .-= NichKhun´s last blog ..cube lari kejap.. =-.

  • mmg dahsyat ni beb.havoc 1 dunia bak kata org
    .-= ngexz´s last blog ..OST Benci Bilang Cinta =-.

  • Woww nk tgk blh..???? Heee..
    .-= Frazi´s last blog ..more pics.. =-.

  • ape le dme nie…
    kalo ye pon simpan le leklok…
    ni da tsebar nk ttup pon mmg xbole da…
    .-= cik qiqi´s last blog ..ScaNdal Ku Atau Dia? =-.

  • dier ni islam ker batman?
    .-= lanunsepet´s last blog ..Cara Untuk Dapat Trafik Tinggi Dengan Menggunakan Isu Semasa…. =-.

  • darkbatman dh tgk itu video? besh x??….ehehehehheeh
    .-= akuzle ayu´s last blog ..Sedihnyer…. Al-fatihah!! =-.

  • nak googlelah video diorang tue…hehehehehe
    .-= marki´s last blog ..Memperkenalkan haluankiri[dot]com =-.

  • aku dh tgk vid tu..mmg sah ariel n luna..xpayah nk berteke teki, terkejut2, nafi menafi dh..ngaku jela, abes cite..

  • [...] pun reda dengan video lucah Ariel Peterpan dan Luna Maya plus Cut Tari, kali ini insan ketiga adalah Bunga Cinta Lestari (BCL). Video panas antara  Ariel  [...]

  • gosip tersebar 1 dubia dah….

  • btlo tu…
    bukti pn dah ada kalo itu dorang 2…..
    tpi x leh gak slhkan ariel… coz privacy dia dah d kacau… dia wat video tu utk simpanan dia jak tpi laptop dia hilang n org x brtnggujwb tu sebarkn video2 tu… patut org yg sebarkan tu yg d cekup polis…

  • siapa mau video ariel minta dgn saya melalui email
    onexora@gmail.com

  • Betul la orang cakap. Sebahagian artis ni tak boleh di jadikan ikon. Fikir-fikirkan lah.http://www.FormulaCashCepat.com. http://www.mahabbah2u.com/?ref=18.

  • Jadilah artis contoh kepada peminat. Contoh yang baik. Bukan contoh yang tak baik. http://www.FormulaCashCepat.com.

  • mungkin patut diteliti..mungkin ariel punya penjelasan yang tersendiri..
    kita perlu balik pada ajaran agama islam…

  • hahaha.. ariellll….!

  • semalam bekas sy tngk video lucah ariel dan luna wau mantap tba tiba aku pon nk buat ma adik lelaki ku sdp gillerr

  • Wonderful article. You constantly publish a interesting blog post. I will visit again in future.

  • Its wonderful as your other posts : D, thanks for posting . “What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose.” by Andre Agassi.

  • obviously like your website however you need to take a look at the spelling on several of your posts. Several of them are rife with spelling issues and I to find it very bothersome to inform the reality on the other hand I’ll definitely come again again.